.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام امتحانات دانشگاه گيلان به تعويق افتاد

تمام امتحانات دانشگاه گيلان در مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري كه قرار بود در 18 تا 30 دي انجام شود به دليل تقارن با ايام سوگواري تاسوعا و عاشورا برگزار نمي شود. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از مدير دفتر رئيس دانشگاه گيلان ، با اشاره به تغييرات بوجود آمده در امتحانات دانشجويان مقاطع مذكور در دانشگاه گيلان افزود: با توجه به شرايط خاصي كه در پي بارش سنگين برف اخير بوجود آمده و با عنايت به بخشنامه اخير معاون آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در مورد تقارن امتحانات با ايام عزاداري تاسوعا و عاشوراي حسيني، تغييراتي در برنامه امتحاني نيمسال اول 87- 86 دانشگاه گيلان بوجود آمده است.
اسماعيل خالقي ادامه داد: كليه امتحانات در مقاطع مختلف كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري در 18، 23، 27 و 30 دي برگزار نمي شود.
وي اضافه كرد: برگزاري امتحانات مربوط به ايام ذكر شده به بعد از برگزاري آزمون كارشناسي ارشد موكول شد كه برنامه امتحاني آن متعاقباً از سوي معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه اعلام مي شود.
خالقي خاطر نشان كرد: همچنين با توجه به اينكه برنامه انتخاب واحد دانشجويان به صورت اينترنتي است، اين امر بدون هيچگونه خللي طبق برنامه قبلي انجام مي شود.
وي با اشاره به فعاليت دانشگاه گيلان يادآور شد: از شنبه 22 دي ساير فعاليت‌هاي دانشگاه طبق روال عادي خود صورت مي گيرد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.